3 aprilie 2015

Toata lumea in jurul meu profeteste….

Toata lumea in jurul meu profeteste….
Chiar si cei care nu sunt fani ai mei…
Da, da prostilor, cu voi vorbesc, iata actiunile voastre profetesc despre ceea ce in curand vi se va intampla…
Voi nu stiti ce faceti dar eu vad ca faceti profetii…
In curand va veti confrunta nu numai cu actiunile voastre dar chiar cu propriile voastre intentii.
Foarte putin mai e si va veti smulge perii din cap de ciuda ca nu m-ati ascultat…
Insa eu mi-am facut datoria: si anume sa avertizez.
Nu e datoria mea sa ma lupt cu nebunia voastra ci doar sa va avertizez.
O data, de doua ori…
Dumnezeu avertizeaza intotdeauna de doua ori…
A treia oara veti da nas in nas cu Karma…
Iata vine dupa voi…
Aproape v-a ajuns…
Poate acum va veti converti…
Aveti o singura varianta: cu mine ori deloc. :) 
Vorbesc acestora care nu spun nicio rugaciune de dimineata pana seara dar isi imagineaza ca e ceva de capul lor…
Va intreb: de unde stiti ca nu ati ajuns acolo ca sa fiti judecati mai repede?

Repet, toti securistii(toate structurile militarizate) sunt niste simpli… vacari…
Eu reprezint adevarata securitate a lumii si a tarii.
Eu sunt barometrul sigurantei lumii si tarii…
E ma bucur si daca nu ascultati si daca ascultati.
Daca nu ascultati veti scapa lumea mai repede de voi si pe mine de efortul de a va converti… E cea mai simpla si mai scurta varianta.
Vine Putin peste voi si tara scapa de voi…
Cum va fi deci: cu mine sau cu Putin? J
Repet: nu lasati tara pe mana vacarilor!
Vacarii trebuie sa asculte de adevaratii lideri si maestrii spirituali a caror portavoce sunt.
Sunt si tari care asculta de vocea divina si iata pacea vine paste ele.
Dumnezeu este foarte multumit cand cineva asculta si doreste sa invete mai mult.
Este evident ca avem cu totii de invatat.
Chiar si cel mai inalt inger inca mai are trepte de urcat…
Cu atat mai mult noi…
Eu sunt nimic, un simplu instrument…
Dar tinand cont de cine vorbeste prin mine…
Vai de cei care nu asculta…
Repet, Lumea va fi purificata si va ajunge exact asa cum spun eu…
Tot ceea ce nu corespunde viziunii de care vorbesc va pieri, nu se va mai regasi in curand in aceasta lume!
Pricepeti ca ceea ce vine e un fel de Holocaust planetar.
Evident nu vor pieri toti oamenii si nici macar jumatate asa cum nici evreii nu au pierit cu totii si nici macar jumatate…
Dar niciodata nu au murit atatia oameni la un loc de cand e pamantul si pana cand va fi…
Daca vor pieri si numai un milliard dintr-o lovitura…
Aceasta cifra niciodata nu a fost atinsa si niciodata nu va mai fi.
Retineti va rog: ascultarea e importanta pt ca ea da posibilitatea lui Dumnezeu sa ne modeleze…
Si oricine cunoaste pe Dumnezeu cat de cat stie ca El este un bun Profesor.
Atat vrea El de la noi: sa fim deschisi spre a invata…
Sa nu pretindem ca stim déjà totul…
Sa nu pretindem ca El a incetat sa mai vorbeasca cu oamenii sau prin anumiti alesi ai Lui.
Iata ca ne cere un lucru foarte simplu: bunavointa!
Exista o singura spiritualitate si o singura religie: ascultarea de Dumnezeu si unirea cu El.
Nu El ii judeca pe cei neascultatori ci propriile lor fapte…
Pe cei neascultatori ii lasa sa cada in ardere de Karma!
Adica ii lasa in seama propriilor lor fapte.
De aceea  trebuie sa fim atenti la ce facem noi pentru ca numai asta ne poate lega…
Ce fac ceilalti, inclusiv ce ne fac ceilalti noua, nu are nicio importanta.
In cel mai rau caz poate fi ardere de karma, adica eliberare de karma negativa.
Dumnezeu ne-a invatat foarte clar prin Iisus: Nu va temeti de cei care va pot ucide trupul da nu au putere asupra sufletului…
De aceea spun ca fiintei credincioase nimeni nu poate sa ii faca rau ci numai bine.
Daca ramanem pe Pamant slujim pe Dumnezeu iar daca plecam mergem intr-un  loc cu mult mai binecuvantat.
Iata eu sunt fericit tot timpul si neincetat!
Toti cei atinsi de mine traiesc vesnic. Sunt aur pur!
Nu trebuie sa faci nimic special.
Asculta ceea ce Dumnezeu are de spus prin mine.
Fa ceea ce auzi!
Daca imi vei face si mie bine Dumnezeu te va binecuvanta in plus.
Pentru ca profetii au un loc foarte inalt in Cer si toti cei care ii ajuta sunt la randul lor binecuvantati si ridicati de Dumnezeu.
Oricine va face ceva rau sau bun celor din jurul meu din cauza mea, acel lucru va fi o enorma binecuvantare pentru cei din jurul meu.
Cu atat mai mult daca va fi un lucru rau.
Daca cineva va face rau pentru ca urmati pe Hristos sau un sfant sau un profet, acel rau e cel mai mare bine care vi s-ar fi putut face.
Nimic altceva nu aduce merite spirituale mai mari decat suferinta pentru Hristos.

De aceea spun: am ajuns un mare alchimist, transform totul in aur...
PS: Desigur ca Dumnezeu sau Karma nu au neaparata nevoie de Putin ca sa va intoarca propriile voastre actiuni...
Si cred ca deja ati inceput sa invatati voi insiva asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu