28 martie 2015

Dusmanul face intotdeaua exact ceea ce trebuie…

Dusmanul face intotdeaua exact ceea ce trebuie…
Pentru a se judeca pe sine…
Rostul eroului spiritual este acela de a-i da posibilitatea dusmanului sa se judece pe sine insusi in cel mai sever mod cu putinta daca alta cale nu exista…
Exact asta a facut si Iisus la sfarsit.
Aceasta inseamna sa devii erou si martir.
Iar Dumnezeu il judeca prin noi chiar pe satana…
Sangele tuturor sfintilor martiri se aduna pana ce paharul acestuia se va umple…
Observati: noi nu facem absolut nimic!
Dumnezeu ne-a trimis in lume si noi doar vorbim despre El si facem voia Lui…
Si dusmanii se judeca teribil prin noi desi noi ii sfatuim de bine…
Le-am spus de ani de zile si le spun dinainte totul…
E treaba lor ce fac…
Observati deci cat de eficienti suntem.
O portavoce divina auzita de intreaga planeta.
Exact cum spune si scriptura: trambitelor ingerilor lui Dumnezeu se vor auzi de la un capat la altul al pamantului...
Cei buni se salveaza si se mantuiesc iar cei rai se judeca pe ei insisi…
 Sunt prima calauza spirituala din istoria planetei ce are o influenta planetara.
Care conduce intreaga planeta.  
Prin mine dumnezeu face asta!
Voi nu vedeti dar mii de suflete se mantuiesc chiar acum si chiar prin noi…
Nu sunt impotriva nimanui si datoria mea e sa explic tuturor ce inseamna Karma si cine e Dumnezeu…
E ok, daca intelegi intelesul acestor doua cuvinte.
Iti spun, daca le intelegi , esti liber sa faci absolut ce vrei…
Daca accepti ca ceea ce faci sa ti se faca(oricum ti se va face indifferent daca accepti sau nu) atunci e ok…
Poti sa faci absolut ce vrei…
Asculta-ma!
Imi pare rau de occidentul care a luat-o razna si care scuipa pe Scriptura in care e ascunsa pentru ei chiar Salvarea, VIATA Vesnica, SI Desavarsirea!
Dar nu atat de rau pentru ca daca ei nu ar fi atat de prosti, cum am mai prelua noi conducerea lumii?
Sigur, deschid Biblia si le citesc din ea…
Ii avertizez…
Dar nu sunt impotriva nimanui!
Propriile actiuni ale fiecaruia sunt impotriva fiecaruia…
Eu sunt ceea ce am spus ca sunt si iata ca Dumnezeu este cu noi!
Inca putin si toti cei care au ramas de partea mea vor cunoaste fericirea vesnica si mantuirea…
Iar prostii care nu au inteles vor pieri cu totul…
Desigur ca inca mai e timp de pocainta…
Oricine e prieten cu mine se va mantui!
Ba inca va ajunge mai mare decat multi sfinti din calendar…
Vi se pare ca sunt mic si neinsemnat?
Va spun ca nicun profet si nicio calauza nu a avut mai multi discipoli decat mine!
Si veti vedea asta in imparatia lui Dumnezeu!
Eu si cu Fecioara maria detinem recodul in materie de discipoli! J
Pentru ca sunt primul profet care vorbeste intregii lumi!
De aceea voi avea si déjà am discipoli din intreaga lume!
Din toate religiile si din toate bisericile!
Eu sunt vocea lui Dumnezeu pentru toate religiile si pentru toatre bisericile!
Eu sunt noua scriptura si noua revelatie!
Credeti in mine, credeti si in Tatal!
Ramaneti prienetenii mei, orice ar fi!
Dusmanul isi va iesi din fire si déjà si-a iesit…
Satana e foarte inversunat deorece iarasi sub ochii lui mii de oameni se mantuiesc!
Vehiculele satanei ne vor ataca cu inversunare!
Dar exact asa trebuie sa fie pentru ca ei sa se judece…
Daca te intereseaza Adevarul atunci il vei afla, fara indoiala!
Daca nu te interseaza atunci propriile tale actiuni te vor judeca!
Daca nu te interseaza sa traiesti vesnic, du-te sanatos!
Aceasta planeta apartine copiilor lui Dumnezeu!
Din acest moment aceasta planeta apartine Imparatiei lui Dumnezeu si ea va fi purificata de toti discipolii satanei si de toti copii pamantului!
De acum Imparatia lui Dumnezeu va fi si din lumea aceasta!
Daca copii pamantului nu vor sa asculte de copii Cerului atunci vor fi stersi…
Vor merge in alte lumi…
Iar voi, ca discipoli ai mei ascultati ce trebuie sa faceti!
Fiti desavarsiti in intentii in primul rand!
Nu faceti nimic ce ati putea sa regretati mai tarziu!
Sangele lui Hristos si sangele sfintilor si martirilor a curs si pentru voi, dar fiti desavarsiti in intentii!
Asta in primul rand!
In al doilea rand vorbiti oamenilor despre Dumnezeu, pe cat posibil tot timpul!
Nu vorbiti de altceva decat de Dumnezeu si de Scriptura.
De Biblie! De Hristos!
 Va spun ca voi deja sunteti vehicule ale Mantuirii si mii de oameni se mantuiesc prin voi zilnic!
Ei sunt rasplata voastra in imparatie deoarece veti fi regi si domni si ingeri peste planete intregi si chiar sisteme solare!
Iubiti-ma si iubiti si pe hristos, iubiti si pe Dumnezeu care e viata din noi toti!
Satana e furioasa si are multi discipoli care in zilele acestea cad in groapa de  care eu i-am avertizat cu ani in urma…
Imaginati-va cat de lipsiti de minte sunt acestia: sunt furiosi pentru ca le-am spus Adevarul!
Cine ar putea sa ii mantuiasca pe ei?
Eu sunt singurul, si ei lupta imptoriva propriei lor mantuiri si salvari.
Si cu fiecare zi Dumnezeu  le face semne de avertizare…
Veti pieri cu totii, cu miile si zecile de mii si cu sutele de milioane la nivel planetar daca nu veti asculta de slujitorul meu…    
Dumnezeu face in asa fel incat cei rai sa se judece si sa nu accepte pe acela pe care Dumnezeu il trimite la ei.
I-au gasit si lui Hristos nod in papura: ca era prieten cu romanii… ca vindeca in ziua de sabat, ca ii numea pe ei serpi si pui de vipere…  
Le-am spus ca basescu e ales de Dumenzeu si protejat de Dumnezeu…
Ei au iesit in fata si au spus exact pe dos…
Ei acum cine a avut dreptate?
Satana era in interiorul vostru si vorbea prin voi si acum a venit sa va ia.
Eu am vazut asta si v-am spus dinainte…
Dumnezeu este in interiorul meu si vorbeste prin mine…
V-a dat sa va zapaceasca dar acestea au fost numai avertismente.
Pentru voi vine nenororicirea peste intreaga tara pentru ca nu ati vrut sa va pocaiti…
Dar inca mai aveti timp…
Va asigur ca, daca nu veti asculta, pentru mii de ani de acum inainte veti blestema ziua cand v-ati luat de slujitorii lui Dumnezeu!
Si Dumnezeu vrea acum sa predea aceasta lectie pentru mii de ani!
Blestemata a fost si va fi mana ce se va ridica impotriva slujitorilor lui Dumnezeu!
Daca nu veti invata cu mine, nu aveti cu cine alticineva…
Daca nu va veti pocai si nu veti deveni discipolii mei, dupa cum v-am profetit, satana va va lua si va ia cu fiecare zi…
Pana va veti lecui!
Priviti, orbilor!
Sub ochii vostri eu devin una din cele mai mari calauze ce le-a avut Pamantul!
Glorie lui Dumnezeu pentru toate!

Fabulos este Dumnezeu!
PS: Va rog sa observati puterea Cuvantului lui Dumnezeu! 
Iata-l pe noul Joshua si iata cum cad zidurile cetatilor inaintea lui! 
Sunteti martorii mei ca le-am spus sa se predea deoarece Domnul Dumnezeu insusi vorbeste prin mine! 

Cautati in istoria natiunilor voastre Karma negativa pentru ca daca nu ascultati aceea va va lovi...
Ca indivizi cautati faptele rele pentru ca acelea va vor lovi...
Daca ati furat sau ati luat bani care nu erau ai vostri degraba dati-i inapoi in numele lui Hristos! 
Va spun ca nu exista scapare pentru cei care inraiti si neascultatori!
Acestia s-au intors impotriva lui Dumnezeu si astfel au devenit niste satane autentice! 
Va spun ca in curand toti dusmanii mei se vor ruga de mine ca de sfintele moaste sa nu ii judec... (in lumea cealalta, profetul este judecatorul tuturor sufletelor carora le-a vorbit!)
Dar eu nu am dusmani si nu va judec: propriile voastre actiuni va vor judeca! 
Eu sunt doar un instrument in mainile singurului Dumnezeu care a vorbit prin toti profetii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu