13 noiembrie 2017

Oare cine ataca Leul?

Oare cine ataca Leul?
S-a ajuns la concluzia ca in tara noastra Leul este atacat.
Si oare cine ar putea sa atace Leul decat ocupantii care se afla in cele mai inalte functii dupa ce l-au omorat pe Ceausescu si pe Milea?
Nu avem un Terorist la Banca Nationala si altul la SRI?
Un sclav premiat al teroristilor ca Presedinte? Si atatia altii peste tot misuna?
Cine ar putea sa atace Leul cand Antichristul ocupa aproape toate functiile importante in stat?
Si mai ales de ce?
De ce sa atacam acest popor crestin care a luptat de partea lui Hitler impotriva noastra? Si care nu vrea sa se vaccineze?
Tribut de sange cerem! Cum voi ne-ati trimis la camerele de gazare asa va trimitem noi la Vaccinuri!
Faliment, faliment daca va opuneti!
Se pretind alesi in locul nostru... Le vom arata noi cine sunt alesii...
Si ce daca Islamul a avut si el puterea? Adica tot de la satana am putea si noi sa avem puterea?
Important este sa o ai , nu conteaza de la cine.
Noi nu suntem prosti ca Iisus care a refuzat aceasta putere si vai de el, a sfarsit pe cruce...
Nu, noi am zis DA la tot ce Iisus a zis NU!
Si acum facem legea pe Pamant! Si ii vom vaccina pe toti Latinii si pe toti Nemtii care tare ne-au suparat. Am inventat al treilea sex pt ei, special.
Ce daca nu sunt goymi? Nimeni nu este frate cu noi decat daca lupta impotriva lui Hristos! Nimeni!
Teroare avem pt ei, teroare!  Ne-am schimbat numele si le-am furat toate statele si acum ii vom pedepsi  pt ce ne-au facut. Pana si profetul a spus Dinte pt dinte! Pana si profetul ...
Le-am spus Vaccinati-va copii daca vreti sa scapati...

Nu vor sa ne asculte, numai Leul ne asculta... Banii au ascultat de noi intotdeauna... 

2 comentarii:

  1. Ce i-as mai mangaia cu kalasnikovul intre ochi. ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei vezi, ce fel de atitudine crestina e asta? :) Dumnezeu i-a lasat sa ajunga acolo ca sa ne aminteasca de avorturi, de certurile intre bisericie, de faptul ca nu e intre noi asa cum ar trebui...
    Au ajuns acolo prin lovitura de stat din 89, printr-o revolutie la care poporul a aderat. Eu eram prea mic pt a fi avut un punct de vedere, dar cine stie, daca as fi fost major poate ca participam si eu la revolutie sau poate dimpotriva l-as fi avertizat pe Ceausescu impotriva pericolelor...

    RăspundețiȘtergere