23 august 2015

Avem pe un umar un inger si pe altul un drac?

Avem pe un umar un inger si pe altul un drac?
Care este adevarul acestor cuvinte?
Permanent atat Dumnezeu cat si Infernul ne transmit sugestii...
Insist si amintesc ca am dat sfatul cel bun tututor la momentul de cumpana, la intersectia vietii lor...
Si Dumnezeu a confirmat din plin prabusirea celor care nu au ascultat  sau succesul cel care au tinut seama...
Ceea ce se intampla in lumea asta este nimic pe langa ce ne asteapta in Eternitate...
Da, da, voi care ati ascultat veti avea miriade de fiinte in subordine si veti conduce galaxii...
Eu sunt ingerul de pe umarul vostru...
Daca veti citi cu atentie veti vedea ca mesajul este mai mare decat cel al lui Pavel...
Si veti vedea ca si pozitia noastra in ceruri va fi pe masura mesajului...
Deoarece noi l-am intalnit pe Hristos si ascultat nu in 4 evanghelii ci in 10 000 de pagini transmise prin Jakob Lorber...
Adevarat, adevarat va spun: daca nu veti asculta va veti prabusi si in lumea aceasta si in cealalta...
V-am anuntat ce doresc sa fac: sa il imit pe Hristos si sa desavarsesc mesajul spiritual pe cat imi sta in putinta...
Sa explic ce n-a fost niciodata explicat, sa spun ce niciun sfant si niciun profet n-au spus niciodata...
Si sunt inzestrat pentru asa ceva deoarece pe un umar imi sta Fecioara Maria si pe celalalt Dumnezeu Tatal...
:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu