5 iulie 2015

Ce trebuie sa faca Iranul?

Ce trebuie sa faca Iranul?
Iranul se afla la jumatatea distantei dintre Ierusalim si ... Delhi...
Ideal ar fi sa aiba parte de maestrii spirituali... crestini...
Asa cum sunt si eu...
E adevarat ca eu sunt un personaj istoric unic dar e timpul ca de acum sa fie si altii asemenea mie...
Libertatea religioasa este de la sine inteles ca trebuie urgent adoptata de Iran.
Maestrii spirituali din India, preoti si pastori din Vest...
Noua Scriptura este cea recomandata de Mahdi: JAKOB LORBER!
Coranul trebuie inlocuit treptat cu aceasta Noua Biblie evelata de IISUS HRISTOS la intoarcerea Sa...
Daca il astepati cu adevarat pe Iisus faceti cum va spun si nu veti regreta ci veti deveni un paradis pamantean.
Mahdi este noul Mohamed si iata vi s-a revelat noul Coran...
Sau daca nu pieriti de mana evreilor si americanilor...
Destui crestini au fost ucisi de Islam ca sa ni se faca tot noua mila si sa incercam sa va salvam.
Si totusi iata eu sunt un salvator al intregii omeniri.
 Unde sunt eu este si Hristos si unde este Hristos este Dumnezeu.
Aceasta este noua revolutie a Iranului, cea care spun eu...
Aceasta este salvarea: Hristos cel asteptat!
Iata Scriptura lui cea Noua si Necorupta...
Iata slujitorul sau cel atat de luminat si binecuvantat! :)
PS: Nu va luati dupa Antichristi, ei vor doar sa va foloseacsa ca arma impotriva Crestinismului...
Trebuie sa ne unim sub conducerea lui Hristos pt a invinge pe Antichrist!
Cuvantul meu este cuvantul Lui!
Amin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu