23 iulie 2015

Ce ar trebui sa faca Ponta ca sa scape de karma negativa...

Ce ar trebui sa faca Ponta ca sa scape de karma negativa...
Karma pe care si-o face zilnic...
Eu stiu ca el este asemenea unui copil care s-a trezit pus pe locul de unde caruta se comanda cu harturile in mana...
Degeaba spune el, ca si Iliescu, eu ocup doar simbolic aceasta functie...
Nu stiu cine conduce dar va asigur ca eu nu conduc...
Exact asta spune...
Pai nu e asa fratioare, nu poti sa scapi de karma ce se naste din ceea ce fac cei de sub tine cu aprobarea ta...
Stiai ca nebunu de la interne e un terorist care terorizeaza yoghinii din tara asta?
Fratele meu, yoghinii sunt trimisi de Dumnezeu sa faca din Romania fruntea acestei lumii..
Pt ca este evident ca preotii nu pot sa faca asta...
Deci stiai asta dragul meu Ponta?
Ce face ala si altii la milioane de oameni va veni peste voi toti ca si karma cum deja a venit...
Daca nu va veti pocai intre timp de ceea ce faceti si eventual nu veti deveni voi insiva yoghini...:)
Nu voi ia-ti terorizat pe romanii din strainatate care au venit sa voteze si le-ati dat gaze lacrimogene?
 Deci cum veti scapa?
Eu am spus aici: Atentie: karma ce se face la nivel mare, actiuni care afecteaza sute de mii sau milioane de oameni, cand se va intoarce la voi, va va lovi atat de tare incat va vor sari capacele...
Vreti sa facem o lista cu cei loviti atat de tare de le-au sarit capacele de o astfel de karma ?
Nu, ei nuuu...Noi furam in liniste, in secret, cu sacii , cu sutele de milioane...
Deci cum sa apara Ponta in fata lui Dumnezeu sa ceara clementa, ca si Iliescu, cand astia de sub el fac numai nenorociri.
Dizolvati accest partid machiavelic si tradator care este Unpr si scapati de bestia care o conduce...
Si draga Ponta: crezi ca a mai mintit cineva ca tine in istoria acestui neam?
Cand vei inceta sa mai minti?
Deci ce fel de oameni sunt astia care nu isi asuma propriile actiuni?
Care mint cu nerusinare in fata poporului si continua sa minta cu anii si nu se pocaiesc?
Dumnezeu nu accepta asa ceva...
In rest puteti fi linistiti, nimeni nu e judecat decat de propriile sale actiuni...
Desi pentru ei e dificil sa inteleaga ce efecte are furtul a un miliard sa zic...
Cine stie cati au fost afectati de lipsa acelui miliard...
Pentru ei e dificil sa inteleaga care sunt efectele karmice a furtului a o suta de milioane din sistemul sanitar...
Cine stie cati au murit din cauza acestui furt...
Iar voi veti fi trasi la raspundere pt efectele furturilor voastre...
Eu va luminez negresit...
Dumnezeu este drept si extrem de scrupulos...
Dar si cand il veti scoate din sarite, unde va veti mai ascunde de mania Lui?
Da, voi nu stiati ca exista profeti si voci prin care el sa vorbeasca...
Voi credeati ca slujitorii Lui stau linsititi prin biserici, scorburi si manastiri si voi aflati de ei numai dupa ce au fost facuti sfinti...
Asta pt ca nu cititi Biblia si nu stiti cum sunt si ce au facut adevaratii profeti si sfinti...
Ei intotdeauna au predicat smintitlor ca voi care s-au departat de Dumnezeu si au ajuns sa faca voia satanei cum este si ridicarea acestei moschei...
Cum veti scapa de cuvantul si mania lui Dumnezeu?
Facand ce va spun si linsitindu-va pentru ca salvarea si binecuvantarea este tot la slujitorii lui DUMNEZEU.
Celui care e cu mine ii este cel mai bine.
va voi arata mereu si mereu ce se va intampla cu cei care nu vor sa asculte de Dumnezeu...
Unde va grabiti? Dumnezeu judeca atunci cand vrea El si nu la comanda voastra...
PS: Iata eu am transmis Psd-ului voia si cuvantul lui Dumnezeu pt binele lor: sa il schimbe pe nebunul de la interne care nu e psd-sit ci terorist...
Si va asigur ca atata vreme cat il tineti acolo Dumnezeu va va considera si pe voi teroristi si eu v-am spus asta de ani buni...
Observati sigla securistica si hitlerista a acestui partid de securisti
PS: Iata eu avertizez aici ca aceasta karma nu se va contoriza doar in contul a doua persoane ci in contul tuturor psd-istilor si a tuturor celor implicati...
Nu ati invatat sa stati linistiti acasa si sa ascultati de noii trimisi ai lui Dumnezeu?
Veti invata deoarece Dumnezeu va arata si va explica zilnic...
Nu are rost sa mai mentionez de televiziunile securistice care sunt Antena 1 si RTV...
Si ce fac alea se contorizeaza tot in contul vostru...
Deveniti responsabili si umani sau pana la urma paharul vostru karmic se va umple si apoi va da peste...
PS: Va asigur ca eu stiu foarte bine cine este nebun si cine nu, cine este terorist si cine nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu