28 martie 2015

Atentie la conturile Facebook avertizeaza un official European!

Atentie la conturile Facebook avertizeaza un official European!
Imi place mult acest avertisment!
Ne face sa ne simtim uniti! Iata noi cetatenii europeni suntem spionati de americani. :) 
Oricum eu am spus de la inceput ca Facebook a fost facut pentru a spiona…
Poti sa iti dai foarte usor seama de asta si numai dupa anumite intrebari care ti se pun cand iti creezi un cont…
Ideea este ca daca totusi v-ati pus datele si pozele acolo…
Daca vi se va face rau pentru ca sunteti discipolii lui hristos..
Acest lucru va va ajuta enorm…
A fi persecutat in numele lui hristos e un privilegiu nemaintalnit care te mantuieste…
A muri pentru Hristos este cel mai mare dar cu putinta pe care nu il vei regreta in Eternitate ba chiar vei multumi pentru el!
Tot eu am spus insa ca facebook uneste lumea…
Americanii sunt manipualti la randul lor de extraterestrii care sunt cu mult mai inteligenti decat ei…
Extraterestrii cunosc viitorul si arunca cate un os americanilor iar acestia se bucura…
Eu sunt un consilier cu mult mai bun decat oricine de pe pamant cand vine vorba de salvare si mantuire…
Oricine vine la tine daca nu iti vorbeste de Karma si Dumnezeu e un mincinos si un fals profet…
Insa felicit pe acest European care ne-a avertizat atat de frumos!
Cred in Europa!
Sigur, va fi remodelata in viitor dar va exista si va conduce lumea…
Centrul Europei se va deplasa spre Est…
Si déjà se deplseaza.
Belgia intai si Bruxelles…
Iata apoi Germania…
Si inca si mai la Est… ROMANIA!
Pace si iubire tuturor europenilor!
Vom scapa de satanele care sunt printre noi in curand…
Acesti slujitori ai satanei care ne saboteaza si au facut-o din totdeuna vor fi stersi in curand de pe fata pamantului.

Sa ne rugam pentru dusmanii lui Hristos deoarece nu vor avea scapare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu