25 februarie 2015

Vine sfarsitul sau nu vine?

Se pare ca Dumnezeu a spus ce avea de spus.
Si mesajul este foarte limpede pt oricine poate sa il descifreze: daca nu veti asculta se va allege praful de intreg pamantul.
Dumnezeu a vrut se pare sa atraga atentia, sa fie totul foarte clar pt toata lumea.
Nu este de gluma cu karma si destinul.
Ori va pocaiti si incepeti sa studiati scripturile cu mare atentie, ori, sunteti déjà istorie…
Dumnezeu nu a fost prea dur deoarece e in joc destinul planetei.
Profetiile se indeplinesc una dupa alta si nimeni nu e dispus sa asculte.
Macar sa luati la cunostinta.
Si toata lumea a luat.
Sa ne amintim:
1.Sa nu ucizi – Non agresivitatea.
2.Sa nu minti
3.Sa nu furi, Cinstea
4.Controlul sexualitatii, sa nu fi desfranat
5.Sa nu ravnesti la ce nu e al tau. Non acumularea. Multi pica aici si nu stiu de ce... Ptca nimic nu apartine nimanui. Nu va faceti stapani peste prea multe pt ca acelea apartin altora, sunteti hoti...

Macar acestea 5  universale trebuiesc respectate.
Sau: comporta-te cu ceilalti cum ar vrea sa se comporte ei cu tine. Observam ca aici Iisus nu spune ca aceasta porunca ar fi valabila numai pentru barbati. In timp ce femeile pot fi mironisite si pline de vanitate…
Nu, cum te comporti cu Univevrsul exact asa si Universul…
Esti hot, spagar, comisonar, baron… asteapta-te la tot ce e mai rau, daca ai furat cu milioanele(de dolari).
Tot ce faci ti se va face.
Fara nicio exceptie.
Baga deci la cap!
Nu ne jucam aici, pt ca se pare ca vine sfarsitul lumii.
Vine Marea Prajeala planetara fata de care Holocaustul a fost un mic frigarui…
E posibil ca multi fripti prima data sa fie prajiti si a doua oara…
Karma de, ce sa-i faci…
Daca voi aveti pe Baphomet calauza, nu ma mira sa ajunteti pe gratar…
Ghinion!
Care crede ca pamantul nu se poate deschide in orice secunda sa il inghita, sa faca un pas in fata…
Pocaiti-va deci cat mai aveti inca timp, cat inca mai exista pe pamant cineva care sa strige la voi.
Mie mi se pare ca Dumnezeu nu glumeste si ca poate in orice secunda sa spulbere orice stat de pe pamant…
Ca si cand nu ar fi fost….
Eu am fost un slujitor foarte bun in fata oamenilor si nevrednic in fata lui Dumnezeu.
Toti oamenii au inteles ce trebuie sa inteleaga( e drept ca mai sunt niste nauci care nu stiu ce fac in prezent, dar fiecare e liber sa croseteze in ptezent orice haina pe care vrea sa o imbrace maine).
Va spun ca toata lumea, fara exceptie va ajunge la cuvintele mele.
Credeati ca Universul e o enigma?
Ca va inghite pamantul in mod nemeritat?
Aflati ca Universul e perfect!
Nici macar o furnica nu piere nejustificat.
Ce ati facut cu voi si cu destinele voastre?
Cadeti acum ingenunchi la picioarele sfinte al Divinitatii si implorati iertare!
Nu ar strica sa faceti asta nici la picioarele slujitorului lui Dumnezeu prin care Dumnezeu a vorbit…
Iata v-am invatat de bine, am incercat sa va salvez…
Nu vreti sa stiti ce o sa vina peste voi in caz ca nu veti tine cont de ce s-a spus aici…
Veti fi debransati de la utilitati pt neplata facturii karmice…
Vine bezna si frigul, urlete si vaiete…
Infernul pe pamant si apoi infernul in infern…
Incepeti si aprindeti lumanari acum cat inca se mai poate!
Pocaiti-va, deschideti Evangheliile si cititi!
Acel presedinte de stat, acel demintar, acel om care nu a priceput ce am zis, sa vina sa ma intrebe si am sa explic din nou ce nu a priceput.
Si oricine m-a iubit chiar si numai o zi, v-a trai vesnic, pt ca acea iubire de o zi a fost darul lui Hristos pt el si semnul vietii vesnice ce il asteapta.

Numai ca trebuie sa lupte pt acea viata vesnica sa o pastreze…  

PS: Daca vreti cu adevarat sa nu vina, VREAU SA VAD CA O TARA DIN CELE CARE A ADOPTAT "CASATORIILE" da inapoi...
Macar una...
daca nu, sa aveti o prajeala placuta...

PS: Se pare ca sunt foarte convingator. Luati aminte: vai de aceia care nu asculta... la propriu...
Cu ochii mei am vazut, vai de aceia care nu asculta ce spun astia din Cer...
Oare fac vreo gluma cand spun ca una din tarile cu pricina trebuie sa dea neaparat inapoi?
Veti vedea ca nu...
Eu am vazut cu ochii mei ce se intampla cand Dumnezeu spune ceva si omul nu asculta.
Intrati deci degraba in cuvantul meu, nu conteaza cat de mari sau de mici sunteti...

PS: Oare nu am rugat eu pe Dumnezeu sa avertizeze Franta, Olanda si Danermaca, pt ca acestia sa nu piara fara sa stie de ce?
Oare nu am rugat pe Dumnezeu: Doamne avertizeaza-i ca sa stie ce nenororcire ii paste si sa se salveze...
Sa nu piara si apoi sa spuna: Dumnezeu nu ne-a avertizat, niciun semn nu ne-a trimis.
Sa nu spuna apoi: Dumnezeu nu a trimis profet la noi sa ne avertizeze.
Ba a trimis unu care striga la voi neincetat.
Si cum striga asa se si intampla...
Incepeti si ascultati pt ca nu eu vorbesc si nu de la mine...
Nu va faceti probleme ca a venit vreun necaz peste voi: orice a venit peste voi este avertisment si salvator...
ceea ce urmeaza sa vina e insa definitiv...
Chiar nu credeti ca vor disparea natiuni inghitite de ocean?
Si altele inghtitie de pamant?
Nu cumva asteroidul ala din Rusia e unul din mii care vin? 
Ni s-a aratat ca putem fi salvati...
Ingenuncheati si rugati Salvatorul sa va salveze...
Pocaiti-va si convertiti-va acum!  

E ceva ce nu am spus? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu