19 februarie 2015

Basescu este salvat, misiune indeplinita! Ce sa faca Elena Udrea?

Basescu este salvat, misiune indeplinita! Ce sa faca Elena Udrea?
Trebuie sa intelegem ca in Imparatia lui Dumnezeu urca de regula aceia care sufera in aceasta lume.
De aceea Elena Udrea se afla intr-o pozitie privilegiata.
Ii spun si ii promit ca niciun politician din Romania nu se va mantui daca ea nu doreste.
Ea va fi salvatoarea tuturor acelora care se vor salva dintre politicieni.
Ea va fi judecatorul lor si Dumnezeu ii daruieste toti politicienii din Romania sa faca ce vrea cu ei…
Pe langa multe alte daruri.
Iata, daca vreti sa va mantuiti, intrati in gratiile ei.
Toti fara exceptie veti fi in subordinea ei si veti asculta de ea.
Daca va veti salva…
Iata Dumnezeu e bun si v-a daruit o femeie cu adevarat model pentru o intreaga lume.
Veti vedea ca intre sfinti va fi o sfanta.
Ce am avut de castigat intervenind sa il salvez pe Basescu?
Iata Basescu m-a facut celebru.
Toata planeta a luat cunostinta ca cei doi martori sunt in lume si ca ei sunt ultimul avertisment de la Dumnezeu.
Daca nu asculta va cadea in  propria karma si sfarsitul lumii va veni peste ea…
Lumea sa stie ca se va salva prin credinta in mine si in Hristos, in mine si in Dumnezeu.
Din moment ce am fost numit piatra din capatul unghiului acestei lumi, este firesc sa credeti si in mine, dupa cum Arsenie Boca a spus: am si eu ceva de spus la mantuirea voastra.
Dar, in plus, veti trai in eternitate in gradina sau cetatea mea din Imparatia lui Dumnezeu.
Sunteti discipolii mei si Dumnezeu v-a ales sa stati la dreapta mea in imparatie.
Dupa cum si Iisus a spus: Nu eu hotarasc cine va sta la dreapta Mea ci Tatal…
Asa si cu voi.
Credeti in mine si in ceea ce va spun eu, nu in ceea ce va spun cei morti care habar nu au pe ce lume traiesc si cum functioneaza aceasta lume.
V-am spus ca sa stiti, faceti ce vreti insa.

Viata e scurta, Dumnezeu va judeca lumea dupa atitudinea acesteia fata de cei doi martori si fata de El. 
Sfatul meu pt Elena Udrea este sa nu-l bage la apa pe basescu prin declaratiile ce le va face.
Insa e doar un sfat.
Are mana libera sa faca ce vrea cu orice politician si in cer si pe pamant! 
Mi se pare mie sau Basescu a ajuns la mana Elenei Udrea?

Iata, cei care se afla mai aproape de Dumnezeu au intotdeauna putere mai multa...
Dumnezeu iubeste super-femeile... :) 

Elena te iubim si stim ca nu ai facut nimic singura si nimic mai grav decat au facut toti ceilalti politicieni. 
De aceea lucrurile raman asa cum spun!
Amin! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu