21 ianuarie 2015

Razboiul spiritual!

Razboiul spiritual!
Nu stiu daca exista asa ceva.  Cu cine ar putea sa se lupte fiintele spirituale?
Totusi, presupunand ca cineva vrea sa invinga, sa distruga, sa anihileze pe cineva…
Nu exista decat o singura solutie…
Sa il determine pe acela sa lupte, distruga, sa anihileze…
Adica sa faca intai el toate acestea…
Dar nu este necesar sa punem umarul la auto-distrugerea oamenilor.
Ei sunt experti in asa ceva…
Suntem mai degraba trimisi sa salvam.
Decat sa pedepsim pe cei rai…
Cei rai se pedepsesc singuri atat de grozav incat nu putem decat sa ii compatimim…
“Mama ce ti-ai facut!” Mama ce te-ai lovit! “Nu ai deloc mila de tine!”  
Ouch! Ia mana aia odata de pe plita sa nu te prajesti cu totul!
Scoate odata degetele din priza!
Ei nu si nu!
Cu mana adanc in soba!
Sa luam cascaval mult!
Baaa nu e cascaval, e jaratec…
Acum sa umplem saciii… Iata, m-am uitat in stanga si in dreapta, de-a lungul si de-a latul Infinitului!
Infinitul e plin!
E populat!
Nu are absolut nicio importanta pentru Infinit ce se intampla cu voi!
Importanta are insa pentru voi!
De aceea ascultati-ma.
Numele meu e salvare!
In primul rand nu fiti in contradictie cu mine!
Nu fiti impotirva mea deoarece numele meu e salvare!
Oricine e impotriva mea e impotriva lui insusi.
Varianta mea este intotdeauna cea mai buna…
Toti veti ajunge la aceasta concluzie!
Poate peste 10 ani unii.
Unii in lumea de dincolo!
Un lucru va asigur insa: nimeni nu va spune vreodata : ala s-a inselat!
Niciodata!
Vreti sa va treziti la viata?
Urmati-ma!
Nu e suficient sa fiu in mijlocul vostru, sa fiu langa voi!
Si Iuda a fost langa Iisus…
Dar in zadar.
Prezenta mea nu e totul, trebuie sa nu fiti asemenea lui Iuda!
Nu trebuie sa va temeti ca va veti mantui neconditionat in prezenta mea…
Nu, depinde de voi!
Eu sunt cortul lui Dumnezeu! 
Veti constata ca in afara lui e scarasnirea dintilor! 
Eu fac parte din temelia cetatii ce coboara din cer: Noul Ierusalim! 
E adevarat, aceasta cetate striveste tot ce e rau pe Pamant! 
De aceea va indemn, intrati repede in cetate si nu ramaneti afara ca prostii! 
Eu pot sa intervin pentru oricine! 
Pot sa ii imbrac pe cei care nu au haine de Nunta! 
Pot sa faca totul pentru oricine.
Numai sa ma asculte acela! 
Cei care raman afara facand pe grozavii, pretinzand ca stiu ei ceva, sunt niste imbecili! 
Le-am spus insa dinainte! 
Eu spun totul dinainte! 
Sa aveti o zi grozava! :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu