16 octombrie 2014

Spiritualitatea inseamna Rafinament; De ce Joahanis este de preferat candidatului PSD; Dumnezeu ne iubeste si ne binecuvanteaza pe toti

Spiritualitatea inseamna Rafinament
De aceea spun ca este irelevant daca orice taliban sau orice cimpanzeu se declara ortodox sau ca fiind persoana religioasa.
Spiritualitate inseamna comuniune cu Dumnezeu si de aici o elevare si o rafinare a intregii fapturi.
Spiritualitatea este acompaniata de trairi inalte si sublime de stari de iubire constante si intense, de intelegerea profunzimilor divine.
Din acest motiv marii oameni de cultura, scriitori, poeti, compozitori, pot fi cu mult mai aproape de Dumnezeu nu numai decat mirenii dar chiar decat cei care fac parte din cler uneori.
De aceea este recomandat sa fim condusi de oameni de cultura.
Nu de paznici, i-am numit paznici pe toti cei care fac parte din orice serviciu militarizat; nu de cei care s-au trezit politicieni peste noapte ca sa scape de justitie; nu de cei care au ingrosat randurile partidelor ca sa fure mai usor si mai bine.
Statul trebuie sa slujeasca cetateanul si nu altfel.
Cetateanul e suveran si cei care lucreaza „la stat” sunt slujitori ai cetateanului.
Evident ca si orice cetatean trebuie sa isi slujeasca aproapele in numele lui Dumnezeu.
Trebuie sa ne slujim unii altora.
Oamenii de cultura au intotdeauna o intuitie si o inteligenta care ii ajuta sa se situeze de partea corecta, de partea binelui. 
Daca suntem cat de cat lucizi nu putem vota cu cei care in loc sa se bucure ca justitia a inceput sa functioneze, nu stiu cum sa ii scoata pe cei care deja au intrat.
Eu inteleg ca pare nedrept pt cei care s-au obisnuit sa traiasca din comisoane si tot felul de afaceri cu statul.
Pt ei e un mod de viata si nu li se pare admisibil ca asta sa se incheie.
Mai bine pt ei ar fi sa iesim din Europa si sa mergem in uniunea asiatica probabil.
Totusi pt tara, dupa cum si vointa lui Dumnezeu este, bine este sa ramanem in UE pt totdeauna deoarece UE deja a devenit a treia mare putere planetara ca nr de locuitori si nu numai.
Solutia este una singura, buna pt toti: cei care fura sa se opreasca; sa inceteze cu comisionarita; sa inceteze cu orice afacere care nu slujeste cetateanului si natiunii.
Sa lucreze pt tara ca asta inseamna sa fii politician sau sa lucrezi in administratie.
Politicienii nostri s-au transfomat in niste banditi care dau tunuri dupa tunuri in folosul lor si al partidelor.
Clasa politica s-a transformat in dusmanul cel mai de temut al tarii.
De aceea trebuie sa ii concediem, sa ii schimbam.
Trebuie sa aducem tehnocrati din occident sa ne conduca.
Si Johanis pare a fi un astfel de tehnocrat.
Am zis ca votez cu Elena Udrea in turul 1 pt a ajuta pe politicienii care nu mai sunt in PDL, dar daca in turul doi intra Johanis, voi vota cu el.
Ne-am saturat de politicieni romani, destul au distrus.
Daca avem sansa sa votam un neamt, il vom vota cu orice risc.
Sa incercam cu nemtii de acum ca romanii destul au aratat ce pot.
Mesajul lui Basescu pe final de mandat a devenit perfect. Vorbeste chiar de nationalizare.
F bine, va veni si aceasta etapa ceva mai tarziu dupa ce ne vom realiza anumite deziderate mai importante.
Dar Lukoil-ul poate fi nationalizat daca rusii aceia nu mai sunt interesati. Rusii au mai sabotat cateva uzine rumanesti.
Dar se pare ca se vor trezi si ei pana la urma si vor veni in ajutorul Romaniei.
Sunteti minunati cu totii dar ramaneti in iubire si lucrati exclusiv pt Dumnezeu.
Orice lucru facut din Iubire e bun.
Lucrati exclusiv pt Dumnezeu iar ceilalti oameni, statul insusi, chiar planeta, va trebui sa lucreze pt voi, deoarece slujitorii autentici ai lui Dumnezeu reprezinta suprema autoritate pe Pamant.
Nu e nimeni pe Pamant care sa nu trebuiasca sa asculte de mine.
Oricine se situeaza impotriva mea se situeaza impotriva lui Dumnezeu si automat ajunge sa fie la unison cu ingerul cazut.
E bine sa stiti pt cine lucrati...
Lucrati pt Dumnezeu, fiti rafinati, cultivati, spirituali. Urmati-ma , tot ce spun e bun si inspirat.
Eu dau sfaturi tuturor, chiar si marilor puteri.
Deci cine ar putea sa ma sfatuiasca pe mine si de cine ar trebui sa ascult daca nu de cei din Cer in apropierea carora am ajuns?
Daca credeti ca sunteti mai destepti, mai inspirati, mai bazati decat mine...
E treaba voastra dar va spun ca nu e asa. 
A asculta de mine e un privilegiu pt oricine. De la ultimul om pana la primul.
De la ultimul cersetor pana la marii lideri ai planetei.
Cui am dat sfatul cel rau?
Exista o duzina de oameni, multi milionari, care daca faceau ce am spus eu aici nu infundau inchisorile acum...
Deci, despre ce vorbim?
Cine e in masura sa se contrazica cu mine?
Cine poate sune: nu ai dreptate, fa cum spunem noi?!
Mai ganditi-va pt ca Domnul tuturor dumnezeilor, Domnul Vietii, adesea imi vorbeste...
Si cand vorbeste El, Infinitul se misca si se cutremura. La auzul vocii Lui Infinitul se cutremura si striga Glorie Celui Etern, Parintele Tuturor! 
Urmati-ma si faceti si voi sacrificii tot mai mari, pana la cel suprem pt a va castiga viata vesnica.
Iar viata vesnica inseamna sa fiti in eternitate prietenii mei si sa va bucurati si sa va distrati cu mine in Infinit, slujind pe Dumnezeul tuturor dumnezeilor si avand ca prieteni si profesori atat pe El cat si pe marii ingeri sau sfinti din ceruri pe care ii iubiti.
Care e acela care sa spuna cu Iubire: Doamne as vrea sa imi dau si eu viata pt Tine! Si Dumnezeu sa nu il auda?
As vrea sa te urmez, as vrea sa fiu asemenea |Tie care esti Viata, Puterea si Spiritul din Hristos.
Crezi ca nu te va auzi daca te rogi zilnic?
Crezi ca nu te va auzi daca esti plin de iubire si sincer?
PS: I-am cerut lui Dumnezeu sa fim condusi de straini, de nemti, de nordici si iata ca neamtul a aparut! 
Glorie Tie Doamne, ajuta-ne si nu ne lasa! 
PS: Va pretuiesc pe toti dar va rog sa va desavarsiti! Puterea noastra sta in iertare si iubire, in intelegerea prostiei si neputintei celor care nu sunt mai buni ca noi sau care sunt de-a dreptul rai. 
PS: Am vazut ca evoluati f rapid. Acum nu trebuie sa credeti ca datorati prezentei mele aceasta evolutie spirituala uluitoare. Dumnezeu este cauza tuturor lucrurilor bune...
PS: Eu va spun: Fericiti cei care il cauta pe Dumnezeu si Desavarsirea, pt ca venit vremea lor... 
Glorie Tie Doamne, esti atat de minunat, de divin, de perfect si ai pt fiecare dintre noi daruri si Iubire!


16. Şi noi am cunoscut şi am crezut iubirea, pe care Dumnezeu o are către noi. Dumnezeu este iubire şi cel ce rămâne în iubire rămâne în Dumnezeu şi Dumnezeu rămâne întru el.
1Ioan 4:16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu