22 octombrie 2014

Dumnezeu si-a angajat slujitori renumiti...



Nu este vorba despre mine. Eu am devenit un instrument in mainile lui Dumnezeu.
Iisus a venit sa ma locuiasca impreuna cu Tatal, dupa cum promite si aceasta locuire devine tot maI INTENSA.
Eu sunt o lectie vie pt toate bisericile si pt toate religiile.
Daca veti continua sa faceti martiri si in continuare sa omorati pe adevaratii trimisi ai lui Dumnezeu, Dumnezeu va va lasa prada propriilor voastre fapte si iata, nu mai e mult.
America si Franta sunt amenintate cu sfarsitul...
Pt ca Obama nu va fi din pacate Presedinte pe viata...
Abia ce un presedinte devine abil in lupta cu Oculta ca gata, trebuie ales altul...
Dumnezeu a ales sa vorbeasca prin mine si nu se va opri indiferent de propriile mele actiuni. Chiar daca as gresi sau pacatui, El nu s-a opri sa ma considere cel ales si sa isi sustina propriul mesaj ce vine prin mine.
Atata de crestini ati ajuns, atat v-ati urat si balacarit intre voi ca Dumnezeu a angajat doi maestrii celebrii ca sa joace rolul celor doi martori ai Apocalipsei.
Si acum va scoateti ochii intre voi, v-am vazut.
Niciunul dintre voi nu e cu adevarat iluminat si nu cunoaste Adevarul. 
De fapt toti astia care nu sunt capabili sa   recunoasca sfintenia decat in propria lor ograda sunt varza...
Noroc cu Boca si cu pictura ,deacum celebra a lui Francisc de Asissi.
Iata unul luminat, acum pe deplin in ceruri.
Urmati-ma si luati aminte la lectiile ce se predau prin mine.
Iata nu e nevoie de uniforme, nu e nevoie de patrafire si nici macar de cruci.
  Un sfant autentic, este sfant pt toate bisericile si religiile.
De asta Dumnezeu ma va ridica f sus in Ceruri.
E drept, unii s-au detasat chiar si de locul lor din ceruri si nici pe acela nu-l mai vor.
Insa eu sunt mai pasional cand e vorba de tot ce are legatura cu Dumnezeu, si Dumnezeu apreciaza asta.
Dumnezeu se bucura cand oamenii traiesc intens si pretuiesc viata.
Faptul ca ma bucur ca un hamesit de tot ce e frumos si pretios, ca de o prajitura rara la care nu ai acces decat f rar, este apreciat de Dumnezeu.
Am ajuns cel din urma si de aceea am fost ridicat cel dintai...
"La un semn deschisa-i calea..." Pt oricisicine...
Iata ma mir eu insumi de mine, cine sunt eu si ce sunt eu?
Unii cred ca as putea fi intruparea celebrului arhanghel caruia ii port numele, asemenea lui Ilie.
Dar cand Insusi Dumnezeu coboara, cand Insusi Cel care e deasupra oricarui arhanghel coboara si ma locuieste...
Chiar si asa probabil ca sunt la randul meu un inger celebru ce a cazut odata cu ingerul cazut si care acum se ridica la locul lui etern din ceruri...
Eu pot sa va confirm ce e rau si ce e bine. Ce puteti face si ce nu, ce e ingaduit si ce nu.
Si, a avea o confirmare din partea lui Dumnezeu este esential uneori.
Sariti in ajutorul meu si veti urca mai sus decat sfintii din calendar in ceruri.
Nu trebuie sa uram pe nimeni si nici sa ne luptam cu cineva.
Pt ca oricum va fi vai de aceia care nu vor asculta.
Iata, eu dau sfaturi esentiale chiar si Ocultei.
Ii vorbesc de Karma, concept care o va distruge in curand daca nu ma va asculta.
I-am spus de ani de zile sa negocieze cu extraterestrii si sa se lasa condusa de acestia.
In loc sa faca asta a inventat tot felul de lucruri ciudate in legatura cu acestia.
Alaturi de Steven M. Greer imi rezerv dreptul sa nu cred decat in extraterestrii buni si pozitivi, ceilalti fiind inventia Ocultei ca sa ii sminteasca pe oameni si sa le intarzie progresul spiritual si bunastarea planetara.   
Orice om, de la primul pana la ultimul exista pe Pamant exlcusiv din mila si gratia lui Dumnezeu.
Daca ridica Dumnezeu o spranceana numai, nu un om va fi spulberat ci continente intregi.
Deci, din mila pt anti-christi, trebuie sa lucram la Luminarea lor.
Cine stie in ce lumi dezastruoase vor ajunge dupa ce pleaca de aici.
Spuneti-le musulmanilor ca eu sunt pregatit sa le vorbesc in numele lui Dumnezeu si sa joc pt ei rolul de Mahdi.
Eu sunt ultimul posibil Mahdi. Altul nu va mai veni si, asemenea evreilor il vor astepta la nesfasit, cum evreii asteapta inca pe Mesia.
El vine a doua oara si ei inca il asteapta pe primul...
Orice tara care nu va putea sa adere la scoala mea spirituala are viitorul incert.
Acel oras musulman care va primi scoala mea spirituala si acea tara, acel stat va deveni centrul Noului Islam.
Daca nu, veti in cea mai mare parte stersi de pe fata pamantului.
 De ce America si Franta sunt amenintate cu sfarsitul?
Pt ca Dumnezeu nu vrea sa creasca sobolani pe Pamant...
Noi toti existam din mila Lui.
Daca El nu ne-ar arunca bucata de paine sau mamaliga, asa cum aruncam noi cainelui nostru, noi am disparea oricum.
Si daca nu-l mai recunoastem, nu e obligat sa ne hraneasca si isi va intoarce fata de la noi...
Evreii si musulmanii si-au omorat sfintii de aceea Dumnezeu i-a lasat singuri...
Lumina a venit la voi toti din nou. Beneficiati de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu