20 octombrie 2014

Al doilea mare pas pe cale: Niyama vs Primele cinci porunci

Al doilea mare pas pe cale: Niyama vs Primele cinci porunci
Prin adaugarea prefixului Ni la Yama se formeaza cuvantul Niyama care inseamna reguli interioare.
Regulile exterioare, identice cu ultimele 5 porunci ale lui Moise, se numesc Yama, iar cele interioare care reglemenetaza relatia cu Dumnezeu sau cu Sinele se numesc Niyama.
Am asociat lor primele cinci porunci ale lui Moise.
Daca nu sunt toate identice vom vedea insa legatura dintre ele.
Saucha inseamna Curatenie, Puritate.
Evident nu se refera atat la curatenia exterioara cat la puritatea sufletului.
Trebuie sa fii... Iata acum am o revelatie extraordinara. Cineva imi atrage atentia ca dincolo de cele 10 porunci si de cele 10 reguli, yama si niyama, iata avem si 10... fericiri...
Si, intamplator sau nu a sasea fericire este identica cu aceasta regula interioara care este si ea a sasea, prima din ultimele 5: Fericiti cei curati cu inima spune Iisus, ca aceia vor vedea pe Dumnezeu.
Observi ca Iisus ne explica mai mult despre aceasta porunca decat am fi putut gandi.
Asadar prima din regulile sau poruncile care tin de relatia cu Dumnezeu ne spune limpdede ca daca nu vom fi curati cu inima nu vom vedea pe Dumnezeu.
Puritatea interioara, puritatea sufletului presupune: intentii desavarsite fata de orisicine.
Ar fi vai de dusmanii lui Dumnezeu, daca El nu ar avea intentii desavarsite fata de ei... La fel si slujitorii autentici ai Lui.
Dumnezeu nu e dusmanul nimanui ci prietenul cel mai bun al tuturor.
Asa si slujitorii Lui.
Eu insumi am dat sfatul cel bun si am avertizat cu multi ani in urma pe toata lumea, fapt prin care Dumnezeu vrea sa arate ca oamenii isi fac rau singuri tocmai neascultand de sfatul Lui.
Ce vina am eu ca astia nu m-au crezut cand ani de zile am repetat ca Dumnezeu il sustine pe Basescu?
Ei au crezut ca doar sunt basist... Nu se asteptau sa cada cerul peste ei asa cum le-am profetit.
Nu se asteptau sa isi faca boccelutele si sa se incoloneze la portile inchisorilor.
Nu se asteptau sa aiba parte de inundatii in prima zi de campanie electoarala pt europene chiar in Teleorman...
Nu se asteptau sa aiba parte de inundatii catastrofale chiar in prima zi de lansare a candidaturii pt Presedinte...
Nu se asteptau la multe alte semne din partea divinitatii.
Eu insa i-am avertizat: aveti grija ca sunteti in razboi cu Cerul si tot Pamantul e impotriva voastra...
Si ce sa vezi: acum iata-i ca tradeaza si pactul cu Biserica Ortodoxa: vor sa scoata religia din scoli...
Deci sunt numai buni de cazut in mania si judecata nu numai a lui Dumnezeu dar si a oamenilor...
Dar eu, eu i-am avertizat: eu am fost prietenul lor cel mai bun si le-am spus: luati aminte ca mergeti pe un drum gresit, ce faceti voi e impotriva vointei lui Dumnezeu.
Revenind la Puritate, asadar iata ca este o regula interioara extrem de importanta, una din cele 10 fericiri, tot a sasea, coincidenta sau nu, vom vedea.
Fara Puritate, fara o inima curata nu vom vedea pe Dumnezeu.
Asadar prima regula din cele cinci care reglementeaza relatia cu Dumnezeu ne spune ca avem nevoie de ea pt a vedea pe Dumnezeu.
Trebuie sa fim puri, curati. Perfecti in intentii. Sa fim asemenea unei mame bune fata de toata lumea.
Eu si acum le atrag atentia astora care déjà si-au pierdut cumpatul: Incetati sa va mai taiati craca de sub picioare!
Dar ei cand aud asta mai tare, mai repede o taie…
Nu ai vazut asa ceva, exact ca in desene animate…
Nu ai cum sa ai parte de bine decat facand bine.
Dar Dumnezeu spune ca vei avea parte exact de ceea ce tu insuti faci: si bine si rau. Nu vei scapa nici de raul si nici de binele pe care l-ai facut.

Iti reamintesc primele cinci porunci, identice si la Moise si in Orient: Sa nu furi, Sa nu minti, Sa nu ucizi, Sa nu acumulezi, Sa te afli intr-o forma de control al sexualitatii. 
Am asociat acestei reguli interioare porunca lui Moise: Sa nu iei in desert numele lui Dumnezeu.
Care inseamna ca ori de cate ori pronunti numele lui Dumnezeu sa o faci cu veneratie, cu traire intensa. 
Glorie Tie Doamne pt revelatii si calauzire!
Pt ca va spun fratilor: nu exista decat o singura spiritualitate si ea inseamna slujirea Unicului Dumnezeu! 
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu