29 august 2014

Un om locuit de Dumnezeu

Un om locuit de Dumnezeu
Nu ati mai vazut oameni locuiti de Dumnezeu?
Asta promite Iisus in evanghelie, ca va aveni la noi si ne va locui impreuna cu Tatal…
Ei bine, au venit déjà si atittudinea fata de mine este atitdudine fata de Ei.
Ei au imaginea de ansamblu dar uneori imi reveleaza si mie cate ceva despre voi si actiunile voastre pe care le faceti chipurile in secret…
Asta inseamna a bate saua sa priceapa iapa.
Pt idiotenia guvernantilor si a voastra  Dumnezeu bate tara ca sa se trezeasca si sa nu mai voteze asa ceva niciodata.
Dumnezeu s-a implicat inclusiv in Campania electorala, am vazut, le-a dat dedicatie niste inundatii psd-istilor ca sa inceteze cu hotiile in general si de voturi in special….
Ce veti face deci?
Iata singuri va generati cutremure si nenorociri, singuri va biciuiti
Eu spun stati locului nu va mai loviti, voi nimic, va dati palme mereu si mereu.
Este Dumnezeul Vietii si al Mortii, este Dumnezeul Etern.
Ala care a judecat prin Petru pe Anania si Safira.
Ala care da ploaie si soare si caruia  voi nu va inchinati deloc.
Ala in care voi nu credeti si caruia nu ii dati credit.
Ala a venit din nou la voi si la lume.
Ce veti face?
Evreii l-au ucis aproape de cate ori a venit. Cati profeti au murit neomorati? De hristos nu mai vorbesc.
Musulmanii si ei l-au omorat la randul lor in sfintii care l-au intrupat, in special prin Mansur sau Hallaj.
Orbilor si prostilor incetati sa mai faceti orice crezand ca El nu va vede si nu va aude.
Sunteti siguri ca vreti sa faceti lui Dumnezeu ceea ce faceti?
Mai ganditi-va…
O sa va bata de o sa va sune apa in cap, pe toti, de la mic la mare…
De cate dracu ori sa va mai spun ca sunteti fata in fata cu Dumnezeul Eternitatii?
E ultima data  cand va mai spun asta. Daca sunteti niste fluturi de noapte orbi nu aveti decat sa va aruncati in focul in jurul caruia va invartiti ca bezmeticii.
Nu va linistiti?
Veti intra in razboi, o sa cada Bucurestiul peste voi in cutremur si apoi o sa vina si cataclismul final unde veti plati tribut mare daca o tineti pe drumul asta…
Da, da voi aduceti sfarsitul lumii cu fiecare zi…
Idioti!  
Nu ati auzit ca o bataie de aripi de flutur in china poate declansa cutremur in America?

Dar sminteala voastra zilnica ce cutremure nu a declansat déjà?
Bai de o mie de ori le-am spus ce sa faca si cum sa faca dar ei nimic.
Le-am spus ca Basescu e sustinut de Dumnezeu si cel mai bine ar fi sa-l sustina? Le-am spus, vai de ei in ce au cazut neascultand.
Le-am spus sa ma lase dracului in pace ca o sa cada cerul peste ei? Le-am spus, ei nimic... 
Orice om care m-a intalnit pe mine si nu se mantuieste este in urma copacilor si animalelor.  Un simplu decor lipsit de viata. 
23. Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el.
Ioan 14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu