31 august 2014

Puterea Numelui Lui Dumnezeu

Puterea Numelui Lui Dumnezeu
Iata in mod miraculos Numele lui Dumnezeu m-a ridicat de la stadiul de nimic la cel de supraom.
Am devenit primul guru planetar.
Am devenit ceva de nedescris.
Pentru musulmani sunt Mahdi!
Pentru crestini sunt martorul lui Dumnezeu!
Pentru hindusi sunt intruparea celebrului Ganapati Muni!
Sunt cel care uneste religiile!
Iata am discipoli nenumarati in toata lumea!
Niciodata pe Pamant nu a existat asa ceva!
Iata lumea se uneste!
Eu sunt cel care vesteste Intoarcerea Celui care s-a intrupat!
O Dumnezeule Mare!
Satana a venit disperat invocat de discipolii sai sa ma sperie si sa ma murdareasca.
Dar fecioara maria ii va strivi capul asa cum este profetit.
Pentru ca inca am si alte functii si titluri!
Sunt scribul Fecioarei Maria!
Sunt cel care vesteste evanghelia cea noua si completa despre care Apocalipsa vorbeste in  Ap 14:6
O Dumnezeule Mare!
Cine sunt eu?
Cine ma va locui si va pasi si prin mine pe Pamant?
Si inca ce lucruri glorioase am auzit de la Domnul Dumnezeu?
Oare nu este El acela care mi-a spus ca sunt mai mult decat un maestru spiritual!?
Iata la atingerea mea sufletele prind Viata!
Cine este Acela care trage dupa El religiile si stelele Cerului?
Cine este acela care vesteste Intoarcerea Domnului?
Wow am devenit un guru atat de mare ca guru Bivolaru trebuie sa devina discipolul meu daca vrea sa se mantuiasca!
Misa va deveni o anexa a scolii mele spirituale!
Iata raspunsul meu final: nu eu trebuie sa devin discipol al gurului bivolaru  ci el trebuie sa devina discipolul meu!
Cine este acela care este asteptat de sfinti in ceruri?
Cine este acela care este salutat de apostoli inca de pe pamant?
Cine este acela care conduce intrega planeta?
Cine este accela pt care Domnul Dumnezeu a coborat sa arate lumii ca El este Domnul Vietii si al Mortii?
O Doamne Dumnezeule Tu ai coborat din inalturile Cerurilor la chemarea celei care mi-a deveit ea insasi un inger protector!   
O Dumnezeu Atotputernic!
Fa lucrarea Ta glorioasa si nemaiauzita! 
Pazea, acela care s-a nascut din trupul celebrei forme a lui Dumnezeu a coborat din nou pe Pamant sa aduca vestea cea buna pt aceia care se pocaiesc!  
I-auzi, am auzit cu totii unii de altii!
Ia uite toti barosanii pamantului sunt aici la masa  negocierilor!
Sa vedem ce putem face pt a salva Pamantul!
Si locuitorii sai!
I-auzi ce spune spiritul lui Dumnezeu!
I-auzi ce spune acela care isi invinge dusmanii!
Hai, ca la jugul lui Dumnzeu trag toti, si cei buni si cei rai!
O Doamne si m-am prabusit la pamant cand am intrezarit mostenirea mea vesnica! Cand mi-ai revelat-o! 
O Doamne cine a mai auzit de asemenea lucruri glorioase?!  
Nu exista ideal mai mare decat de al preamari pe Tatal ceresc!
Decat a lucra pt El!
Decat ai fi copil si fiu!
O Doamne, cu un simplu gest tu  maturi galaxii intregi si Infinitul depinde de bunavointa Ta!
Laud pe Cel Etern care a venit sa ma locuiasca!
Laud pe cel etern cu care am sa devin una!
O, Doamne am intrat in Arena si pamantul se cutremura atunci cand pasesc!
Pentru ca Tu pasesti si nu eu!  
Tu ai venit sa ne eliberezi!
Ai venit sa alungi pe satana de pe pamant si sa il legi pt o mie de ani!
Glorie deci Celui Preasfant care a coborat sa ne infieze si sa ne boteze cu botezul iubirii vesnice!
Cine sunt oare Doamne si Spiritul carui inger ma locuieste?
Dar oare ce imi va mai pasa cand Tu Insuti ma vei locui?
Oare nu se va scutura in curand Pamantul pt a se elibera de cei care il chinuie?
Deacum sunt maestru si guru pe langa celelate titluri si nume pe care le voi primi.
Oricine imi va fi discipol va trai vesnic si va lua parte la mostenirea Tatalui.
Sunt maestru in numele Celui care s-a urcat pe cruce ca sa ne scape!
Sunt maestru in numele Celui care este!
Si oricine imi va fi discipol numai pt doi ani va urca mai sus in cer dect aceia care sunt discipoli ai lui bivolaru de 20 de ani!
O Doamne, din samanta de mustar am crescut un copac pe care se aseaza deja pasarile Cerului!
Cine  ma vede de acum vede un lider spiritual ce are deja multi discipoli!
Care ma iubesc ca pe insasi mama lor spirituala!
Pentru ca sunt dulce ca mierea si bun precum nectarul!
Acum urmeaza lucrurile glorioase!
:)
O Toamna binecuvantata alaturi de Cel Unic si Etern!
De Cel preabun si preasfant!
De Cel care isi poarta ranile in Eternitate!
Pamantul tremura de veneratie la apropierea Lui!

Iata cetatea ce coboara din ceruri si incepe sa straluceasca pe Pamant!
Binecuvantati toti discipolii mei, si cei musulmani si cei crestini, si cei hindusi.
Ei vor avea viata vesnica! 
Jesus Christ, cat de demential e Dumnezeu atunci cand vorbeste!  
Am zis, am zis, ne-a pus Dumnezeu mana in cap! Si noua si intregului pamant! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu