29 august 2014

Despre sustinerea lui Basescu

Despre sustinerea lui Basescu
Acum cu totii putem sa intelegem de ce Dumnezeu l-a sustinut pe basescu: ca sa eradice mafia din tara, in special cea psd-ista.  
Sfaturile mele au fost bune.
Nu vreau sa vorbesc de politica aici ci de oameni inzestrati.
I-am spus lui Basescu sa-l tina pe acel Manolea, bioenergeticianul, langa el.
Nu e tarziu niciacum.
Sa il viziteze o data pe luna cel putin sau cand poate.
Este timpul unor astfel de oameni.
Si Clinton sau Obama o au pe Carmen Harra.
Si altii au alti oameni inzestrati.
Este timpul duhovnicilor, maestrilor spirituali, bioenergeticinlor, mentorilor spirituali.
Toate aceste catergorii au cate ceva in comun unele cu altele.
Manolea trebuia sa ramana bioenergeticianul personal al lui basescu.
Basescu  a venit la putere cu un grup de prieteni si de sustinatori, pe langa familie.
Nu conteaza ce zice tara, tara s-ar fi luminat in acest fel.
Astazi  este un lucru deosebit sa mergi la sala, la masaj, sau la un bioenergetician.
In sfarsit e pe final de mandat si o sa poata sa il viziteze linsitit pe Manolea.  
Oricum noi avem tot interesul sa sustinem o opozitie autentica in tara asta iar Partidul Miscarea Populara devenit o astfel de opozitie.  
Basescu este eroul nostru!
Cel suspendat de doua ori si votat de patru ori!
Cel care a ajuns la concluzia ca nu te poti baza pe masoni.
Cel care a facut Justitia sa functioneze dand satisfactie unui popor intreg.
Dumnezeu  a facut posibile toate aceste lucruri in urma disperarii poporului!
Poporul a strigat si Dumnezeu a auzit!
Din punctul meu de vedere Basescu ar trebui sa ramana Presedinte pe viata.  
Da, este adevarat, Dumnezeu mi-a spus: Mergi si ajuta-l pe Basescu pt ca are nevoie…
M-am executat si eficienta a fost incredibila, Basescu a devenit un erou al europei si al planetei. Si-a invins dusmanii. S-a luptat pe viata si pe moarte cu ei si i-a invins, i-a aruncat in inchisoare.
Deci, base, mergi la manolea, sau adu-l la tine, eu sunt consilier si ajutor pe probleme spirituale, in plan spiritual, el se ocupa de planul energetic.
Noi te iubim esti eroul nostru! :)
PS: Eu am avut satisfactii personale enorme…
Poate parea incredibil pt voi, dar oamenii lui Voiculescu, aia cu masinile alea de teren, care o urmareau pe Udrea, au venit si dupa mine…
 Si s-au intamplat si se intampla si alte lucruri. PSD ul face politie politica.
Psd-istii sunt disperati pt iata-i cad ca popicele in inchisori…
Dar le-am spus: nu mai furati in prezent, nu mai mintiti si nu mai manipulati in prezent.
Eu am facut ceea ce Dumnezeu m-a trimis sa fac.
Domnul Dumnezeu face ordine in Romania!
Hai, i-auzi, ca la Breaza, Doamnul Dumnezeu curata tara mea de mafioti si banditi care alearga peste mari si tari sau in inchisori!
Haide Basescu! Domnul Dumnezeu l-a sustinut pe Basescu!
Misiune indeplinita cu foarte mare success! Basescu a dus doua mandate la capat si DNA are de acum serviciu secret, perfect pt moralul comisonarilor si mafiotilor din tara.
Evident sustin candidatul PMP la Presedentie, oricare ar fi el.
Toti sunt buni pt ca PMP este defapt elita PDL ului. Toti ar putea sa candideze. In fine nu prea s-au inteles deoarece sunt cu totii lideri.
Hai, i-auzi deabia de acum tara va renaste si va incepe sa infloreasca!

Hai scumpa noastra tara va lumina mai ceva decat soarele central al galaxiei! Va fi raiul pe Pamant!  Visul tuturor romanilor. 
Hai, sa ne bucuram am avut Presedinte de Presedinte care s-a batut cu cei mai rai pt a face ceva in tara asta!
Hai Base unde sunt dusmanii tai? :) 
Marinarul a venit cu barca compasiunii divine sa ne salveze.
Era nevoie de un corsar care sa faca fata mafiei...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu