30 iunie 2014

Aseara am vorbit cu Sfantul Petru; Cine este in poza misterioasa de ieri?



Uitasem ca ieri a fost Petru si pavel dar aseara se pare ca l-am vazut cu totii in poza pe Petru si in plus eu l-am mai vazut odata in particular cand a binevoit sa imi spuna cateva cuvinte si sa ma incurajeze...
Eu i-am spus ca sunt cu totii sfinti atat de mari...
Iar El mi-a spus ca niciunul nu se compara cu El...
Adica cu Iisus...
Apoi m-a incurajat si mi-a spus sa fiu fara frica...
Se pare ca pozele sunt autentice dar personajele din poza, in special cel tanar sunt altele...
In plus femeia nu a fost trimisa in timp cum spune traducerea romana a paginii ci i s-a facilitat capturarea acestei imagini in prezent.
Este acelasi fenomen ca in cazul Cronovizorului care deasemenea putea sa ia poze din trecut...
Personajul central cu siguranta nu este un fiu mai tanar decat Iisus al lui Iosif pt ca cel mai tanar copil al lui Iosif, Iacov, era mai mare ca Iisus avand 16 ani la nasterea lui Iisus...
Ori evident ca nu poate fi vorba de o persoana care sa aiba peste 40 de ani in poza...
Si atunci cine poate fi?
Desigur ca Iisus a avut si discipoli tineri, iata nu m-am documentat asupra varstei apostolilor...
Initial am crezut ca este o femeie, la prima vedere... Am crezut ca e Maria Magdalena...
Este un tanar f frumos...
Si apoi ce fiinte sunt tinere, f frumoase,  si au trasaturi feminine in preajma lui Iisus?
Este posibil sa fie celebrul inger Rafael...
Daca apropiem poza vom vedea trasaturi uluitoare, niste ochi fabulosi si in plus aceasta atitudine cu totul angelica, un pic sictirit, dar extrem de calm, blajin si iubitor...
Aproape ca putem vedea Infinitul in ochii acestei uluitoare fiinte...
Oricum ar fi, acesta este viitorul uluitor care ne asteapta...
Accesul integral la trecut, nu numai poze dar filme autentice ale trecutului...
De aceea eu ma intreb ce vor face cei care iata se opun cu inversunare Aadevarului?
Oare ce se va intampla cu ei cand iata chiar tehnologia va revela Adevarul?
Chiar extraterestrii vor revela Adevarul...
Iata-i sunt incoltiti, sunt izolati in prezent...
In viitor ii asteapta Extraterestrii si Adevarul...
Se vor converti la Adevar? 
Sunt f multumit si fericit!
Glorie Tie Doamne pt toate!

 http://www.adguk-blog.com/2013/10/aliens-reveal-jesus-near-sea-of-galilee.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu