17 mai 2014

Dumnezeu bate Turcia ca sa priceapa Rusia



Psd-ul asadar a intrat in mania si judecata lui Dumnezeu si nu va iesi de acolo pana ce nu se va alege praful de el.
Daca vrea sa se salveze, un prim pas ar fi sa ii lase pe yoghini in pace.
Si chiar daca nu-i lasa tot bine o sa fie deoarece astfel se va elibera tara de cea mai rea plaga si de cel mai mare blestem care se cheama psd.
Sa trecem la celalalt subiect.
Dumnezeu face semne in intreaga lume evident fara sa ne anunte pe noi. Poate in viitor ne va si anunta dinainte.
Deocamdata trebuie sa ne multumim daca ne reveleaza intelesul acestor semne teribile.
De ce semnul din Turcia are legatura si cu Rusia si cu sfarsitul lumii?
Este explozie?
Este!
Iar sfarsitul lumii vine prin Potopul de foc care va fi o explozie planetara…
Vine explozia din cauza gazului subteran?
Vine.
Iar sfarsitul lumii va veni din explozia provocata de acest gaz subteran care se va ridica la suprafata…
Este aproape de rusia care crede ca anexeaza teritorii cu voia lui Hristos?
Este.
Sa lase Transnistria in schimbul teritoriilor luate daca vrea sa nu iasa din binecuvantarea lui Dumnezeu. 
Vine la scurt timp aceasta explozie dupa ce Dumnezeu ne-a aparut si ne-a trimis sa citim epistola sf petru ce vorbeste de sfarsitul ce vine prin foc?
Vine... 
Lupta celor rai cu sfintii face parte din strategia divina de eliberare a planetei de anti-christi…
Dupa omorarea profetilor si a marii intrupari a venit judecata poporului ales care a cazut din acest  statut de popor ales si s-a apropiat de extrema opusa luptand impotriva lui Dumnezeu.
De acum este evident pt orice orb cine este Mesia si hristos sau intruparea divina…
Nu a fost si a ajuns cel mai mare sfant, cea mai mare intrupare, cel mai mare avatar de pe planeta?
Numai niste idioti in loc sa se manderasca cu el ca e evreu lupta imptoriuva lui…
Nu sunt acestia niste cretini?
Sunt si vor fi judecati dupa propriile lor fapte care se vor intoarce la ei.
Cand va veti apropia de sfinti si le veti decara razboi sfarsitul vostru va fi aproape deoarece sfintii nu au karma si Dumnezeu este cu ei neincetat…
Cine se atinge de un sfant se atinge de Dumnezeu…
Si asteazi multi sfinti sunt tantrici de mana stanga deoarece Dumnezeu de acum binecuvanteaza si sexualitatea ca o cale spre mantuire si desavarsire.
De aceea eu insumi imi pun trupul si sangele pt eliberarea planetei de rau.
Dar prefer sa imi sacrific moartea binecuvantata de martir daca de prezenta mea pe pamant depinde sfarsitul lumii.
Cat eu voi sta pe pamant sfarsitul nu va veni…
Daca lumea va accepta dinastia de sfinti si maestrii spirituali  pe care Dumnezeu o propune sfarsitul nu va veni.  
Observati ca eu nu sunt impotriva nimanui si sfatuiesc de bine pe toata lumea…
Ii iubesc si pe americani si pe rusi si chiar si pe chinezi dar trebuie sa inceteze cu comunismul care este echivalentul inculturii prostiei si ignorantei.
Obiectiv planetar: eradicarea comunismului de pe intreaga planeta.
Spuneti-mi nu vreti ca lumea sa fie condusa de cei asemenea mie?
Nu ati fi cu totii multumiti cu un lider asemenea mie?
Nu sunt eu binecuvantarea lui Dumnezeu pt toata lumea?
Iata astfel de rege si domn v-a trimis Dumnezeu sa va conduca si de care sa ascultati.
Pe cine am suparat si pe cine am deranjat?
Atata am spus ca nu putem sa lasam lumea pe mana celor care sunt anti ceva bun…
Anti hristos, anti religie, anti extraterestrii, anti- Dumnezeu, anti pace, anti iubire, anti armonie, anti echiilibru…
Vegheati deci cu toate serviciile voastre ca acestia sa nu ajunga la putere nicaieri.
Nu trebuiesc persecutati si nici prigonititi.
Atat doar nu va lasati pe mana lor.
Toate serviciile secrete au misiune deconspirarea acestora care sunt anti…
Si déjà stim care sunt aceste categorii…
Ce ar putea sa transmita Dumnezeu turcilor prin aceasta explozie?
Nu sunt la curent cu ce se intampla acolo. Poate vrea sa le transmita ca El l-a ales pe Erdogan si ca nu trebuie sa lupte imptoriva lui.
Dumnezeu se identifica cu orice lider si autoritate deoarece orice autoritate il reprezinta si de El e pusa sa conduca... 
Inteleg ca Erdogan nu a fost un lider rau si este si credincios...
Desigur Karma negativa a Turciei e atat de mare ca ne-ar trebui zile si nopti si nu am epuiza-o...  
Insa este un semn autentic care confirma ca Marea Explozie Planetara, MEP, este aproape... 
Am dat sfatul cel bun tuturor, i-am spus Rusiei ce ii permite si ce nu Dumnezeu si mai ales ce asteapta de la ea si ce ii cere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu