17 aprilie 2014

Sfarsitul lumii va veni de la sapatul dupa gaze...



Iata, poate intre timp o puneti si de un razboi mondial, dar sfarsitul lumii vine de la sapatul dupa gaze.
Nu va face nimeni nimic ci voi singuri va aruncati in aer conform karmei pe care o aveti.
Sapati deci dupa gaze ca asa o sa scapam si de Oculta si de cine a inventat Oculta…
Deci sapati si nu va opriti…
Observati ca noi chiar incercam sa ii salvam pe acestia, buni sau rai…
Dar ei nu si nu…
De cand am anuntat profetia ce arata ca Iisus a vorbit de inca acum 2000 de ani despre acest sfarsit, acestia parca mai inversunati sapa dupa gaze…
Sapati deci pt ca pe voi insiva va sapati…
Iata cu totii stiu acum…
Ma spal pe maini asemenea lui Pilat din Pont, mi-am facut datoria, am spus Adevarul.
Iata deci noi nu numai ca nu le facem acestora nimic rau, ba chiar ii anuntam cum singuri se pedepsesc…
Pamantul o sa va dea gazele pe care incercati sa i le smulgeti intoxicandu-l cu zeci de mii de camioane de substante chimice…
In curand o sa vi le dea si o sa va plateasca ceea ce faceti…
O sa va dea inapoi toata aceasta otrava.
Va iau pe toti martori ca i-am anuntat si le-am spus ca se arunca in aer singuri…
Si tot de aici reise ca suntem niste salvatori care dorim binele tuturor …
Rau nu face nimeni ci numai omul singur isi face rau prin propriile actiuni care trebuie sa se intoarca la el daca nu se pocaieste.
De la explozia planetara o sa se ascunda soarele si luna o sa isi schimbe culoarea…
Nu mai e mult si nici putin pana atunci.
Daca sunteti la mijlocul vietii voastre veti prinde evenimentul.
Si chiar batrani daca sunteti daca veti avea viata lunga il veti prinde.
Evident nu va fi in acest deceniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu