10 ianuarie 2014

Gratia lui Dumnezeu



Da, ati inteles care esenta religiei si cum se obtine mantuirea.
Acel  „Da-mi ceva” pe care ingerul il adreseaza taranului cu sacul in spinare…
Iar taranul ii da un bob de grau pe care ingerul il intoarce ca bob de aur.
Asa cu fiecare. Baza mantuirii este relatia cu Dumnezeu.
De aceea cea mai mare dintre porunci este sa-l iubesti pe Dumnezeu mai presus de orice.
Cum trebuie sa fie relatia cu Persoana pe care o iubesti cel mai mult?
Ea iti este Mire. Ea iti este Parinte. Pentru ea lucrezi cel mai mult.
Asadar trebuie sa lucram pt Dumnezeu.
Sa-I daruim ceva lui Dumnezeu.
Iar Iisus spune ca orice vom darui celor sarmani, Lui ii daruim.
Orice vom face pentru cei sarmani si deznadajduiti, pentru El facem.
Si orice facem pt cei trimisi de El , tot pt El facem.
De aceea ti-am spus: Da-mi ceva.
Tu esti un Univers intreg.
Imposibil  sa nu gasesc la tine ceva care sa-mi placa…
Iar darul se va intoarce…
Bobul de grau se va preface in bob de aur…
Iti spun ca ai fost in multe locuri.
In multe biserici ai intrat si multe predici ai ascultat.
Dar niciodata nu ai fost de mantuire atat de aproape.
Iti voi povesti…
M-am vaitat lui Dumnezeu si i-am spus, Doamne cine sunt eu?
Eu sunt praful ce cade pe haina ingerului.
Eu sunt un sobolan, un vierme, o rama.
Cine sunt eu Doamne ca sa vorbesc pentru tine si inaintea Ta?
Aura mea nu este cat casa, sunt mic si neinsemnat, un fir de praf ce se desprinde de pe mantia satanei, care este aceaasta lume.
Asa mi-a spus Domnul: pe oricine vei atinge se va mantui si oricine te va atinge  va fi mantuit.
Oricine te va iubi va trai vesnic si nimeni nu-l va scoate din Iubirea ta deoarece Eu sunt Dumnezeu, ce hotarasc si leg Eu nimeni nu poate intoarce si desface.
Iar daca acestea se intampla inca de acum cu atat mai mult atunci cand aura ta va fi cat casa…
Asa mi-a spus Dumnezeu si am inteles ca Domnul spune Adevarul si ca asa cum spune El asa si este.
De aceea am venit sa va aduc vestea mantuirii si a vietii vesnice.
Care nu este altceva decat aceasta iubire si aceasta bucurie pe care le experimentam in numele Lui.
Si voi toti ati inteles cat de bun este Dumnezeu si ca la El orice este posibil.
Voi ati inteles cum El poate sa transforme pacatul in virtute si virtutea in pacat.
Cum poate sa mantuiasca prin cel slab si cum poate pierde prin cel puternic…
Oare mint eu?
Ce mai conteaza cum ne-am intalnit sau cum mi-ati atras atentia?
Daca Domnul este un Mire atunci asa vor fi si slujitorii Lui.
Si stiu ca Dumnezeu nu va da vestea doar prin mine ci El va vorbeste in sufletul vostru si va mangaie cu Iubire si va binecuvanteaza in intimitatea voastra.
Iar ei toti au zis: Doamne asa slujitor si asa mantuitor sa ne trimiti acum si in eternitate.  :)
Si au gustat din bunatatea lui Dumnezeu si din binecuvantarea Lui…
Si au vazut cat de dulce si de iertator este.
Si au vazut cum pacatele lor sunt spulberate precum semintele unei papadii si nimeni nu-si mai aminteste de ele.
Si au gustat din bunatatile si iubirea lui Dumnezeu si s-au simtit ca in sanul lui Avraam…  
Eu va spun ca a fi Mama este o minune dumnezeiasca.
Dar a fi Mama in Dumnezeu cu atat mai mult…

2 comentarii:

  1. multumesc. gratia si recunostinta unei zile,vineri 10.
    mai intai intalnim pe Maica Domnului, ca sa intelegem cine e El.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate, prin tine El mi-a intarit gandul pe mi l-a daruit. Intai Dumnezeu ne daruieste o Mama. Si apoi, cand mai crestem si ne intarim il cunoastem si pe El.
    Tot asa si Fecioara ne creste si ne intareste si ne pregateste pentru Tatal.
    Ce poate fi mai minunat decat ca El sa actioneze prin fiecare...
    Fiecare are ceva de spus, de facut, de daruit.
    Fiecare are in suflet samanta Infinitului si samanta lui Dumnezeu.
    Sufletele care se aseamana, Dumnezeu le aduna pentru a le pastra in Imparatia Lui…

    RăspundețiȘtergere